Комплекс документів та матеріалів, який підтверджує сформованість освітньої програми у закладі дошкільної освіти

Ірина Романюк, методист НМЦ міста Миколаїв


Що має містити освітня програма, відповідно до статті 23, пункту 2 Закону України “Про дошкільну освіту”

Які локальні документи ЗДО підтверджують, що програма розроблена

Нормативно-правові документи

Загальний обсяг навантаження та очікувані результати навчання здобувачів освіти

1.             Режим дня або орієнтовний розпорядок дня

 

2.             Орієнтовний розподіл занять

 

3.             Перелік чинних освітніх  програм, за якими організовано освітній процес у групах ЗДО

 

4.             Протокол засідання педагогічної ради, у рішенні  якого схвалено вибір чинних освітніх комплексних та парціальних програм, за якими працюватимуть педагоги; режим роботи та орієнтовний розподіл занять тощо.

 

*Моніторинг динаміки розвитку дітей вікової групи, який дозволяє визначити  результати навчання здобувачів освіти

(компетенції за кожною освітньою лінією)

 

Про затвердження гранично допустимого навчального навантаження на дитину у дошкільних навчальних закладах різних типів та форми власності. Наказ МОН № 44 від 20.04.2015  https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0520-15#Text

 

Порядок проведення моніторингу якості освіти. Наказ МОН №54 від 16.01.2020

https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0154-20#n14

 

Чинні освітні програми, в яких визначені очікувані результати

https://mon.gov.ua/ua/osvita/doshkilna-osvita/programi-rozvitku-ditej

 

Закон України “Про дошкільну освіту”, стаття 20

https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2628-14#Text

 

Перелік, зміст, тривалість і взаємозв’язок освітніх галузей та/або предметів, дисциплін тощо, логічну послідовність їх вивчення

 

1.             План (освітньої)  роботи (процесу) з дітьми групи:

               перспективний - визначено послідовність, логічний взаємозв'язок  змісту освітніх галузей та/або предметів, дисциплін

               календарний - щоденна реалізація змісту перспективного

 

*Можливо, що у закладі ведеться перспективно-календарний план

 

2.             Методичні рекомендації щодо форми, змісту та особливостей  ведення планів освітньої роботи педагогів або Положення про планування освітнього процесу у ЗДО

 

*Методичні рекомендації щодо планування у ЗДО або Положення про планування освітнього процесу у ЗДО мають бути схвалені педагогічною радою

 

3.        Номенклатура справ ЗДО

Планування роботи в дошкільних навчальних закладах. Лист МОН № 1/9-455 від 03.07.09 року

http://ru.osvita.ua/legislation/doshkilna-osvita/4277/

 

Примірна інструкція

з діловодства у дошкільних навчальних закладах. Наказ МОН № 1059 від 01.10.2012  

https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/en/v1059736-12#n10

 

 

Форми організації освітнього процесу

1.                  Методичні рекомендації щодо планування у ЗДО або Положення про планування освітнього процесу у ЗДО, схвалені педагогічною радою

 

2.                  План (освітньої)  роботи (процесу) з дітьми групи.

 

*Календарний  план підтверджує вибір форм організації освітнього процесу з дітьми

 

Планування роботи в дошкільних навчальних закладах. Лист МОН № 1/9-455 від 03.07.09 року

http://ru.osvita.ua/legislation/doshkilna-osvita/4277/

 

Опис та інструменти системи внутрішнього забезпечення якості освіти

1.        Опис та інструменти моніторингу динаміки  розвитку дітей вікової групи, який дозволяє визначити  результати навчання здобувачів дошкільної освіти (компетенції за кожною освітньою лінією) та  моніторингу  дошкільної зрілості   (готовності дітей до подальшого шкільного життя)

 

*Напрями внутрішнього моніторингу якості освітнього процесу у ЗДО

ПУДЗ №6, 2020 С. 43-44

 

2.        План роботи ЗДО на навчальний рік (визначення напрямів та термінів проведення)

 

Порядок проведення моніторингу якості освіти. Наказ МОН №54 від 16.01.2020

https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0154-20#n14

 

Примірне  положення про методичний кабінет закладу дошкільної освіти. Наказ МОН № 372 від 16.04.2018  https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/v0372729-18#Text

 


Немає коментарів:

Дописати коментар